A.1: Managementul proiectului și monitorizarea activităților asigurate.
A.2: Lansarea proiectului:
A.3: Informarea directă a 1.400 de persoane din cele 2 regiuni de implementare.
A.4: 1.310 de persoane identificate, din care; 800 elevi cu risc de părăsire timpurie a şcolii; 200 Părinţi/tutori ai elevilor cu risc de părăsire timpurie a şcolii; 50 Persoane care au părăsit timpuriu şcoala; 260 Persoane care nu au absolvit învăţământul obligatoriu.
A.5: “Șansa este de partea ta” - program flexibil de educație de tip “a doua șansă” pentru 220 persoane.
A.6: “Cu calculatorul vedem viitorul” - organizarea a 3 sesiuni de inițiere TIC pentru 90 persoane.
A.7: “Școala deschide calea – cheia este la tine” - campanii de creștere a gradului de conștientizare: 800 de elevi și 200 de părinți participanti.
A.8: Derulare program de sprijinire a celor cu risc de abandon într-un regim de“școală după școală” pentru 400 elevi participanți.
A.9: “Ai carte, ai parte” - servicii de orientare, consiliere și asistență educațională pentru elevi 800 elevi consiliați.
A.10. “Școala părinților” - servicii integrate de consiliere pentru părinți. 200 de părinți consiliați.
A.11: “Școala pentru școală” - crearea a 3 „școli de duminică” pentru 150 elevi participanți.
A.12: Audit financiar.
A.13: Promovarea şi diseminarea rezultatelor: