1. Managementul proiectului şi monitorizarea activităţilor: formarea cadrului organizatoric, monitorizarea activitatilor, raportarea rezultatelor, achiziţii
2. Lansarea proiectului
3. Informare si publicitate
4. Identificarea, selectarea grupuluiţintăsi realizarea bazei de date.
5.“Sansa este de partea ta” - program flexibil de educatie de tip“a doua sansa”. Vor fi instruite si certificate 220 de persoane cf ORDIN Ministru MEN nr. 5248/31.10.2011 privind aplicarea programului A doua sansa” (ADS).
6. “Cu calculatorul vedem viitorul” - organizarea a 3 sesiuni de initiere TIC.Se vor desfasura in paralel 3 cursuri de initiere TIC pentr 90 de persoane.
7. “Scoala deschide calea – cheia este la tine” - campanii de crestere a gradului de constientizare in randul elevilor si al parintilor privind importanta scolii. Activitatea se adreseaza unui număr de 1000 persoane.
8. Derulare programde sprijinire a celor cu risc de abandon intr-un regim de“scoaladupa scoala”esteadresatunui număr de 400 de copii..
9. “Ai carte, ai parte” - servicii de orientare, consiliere si asistenta educationala pentru elevi. Vor fi furnizate de servicii de orientare, consiliere si asistenta educationala individuala si de grup unui număr de 800 elevi.
10.“Scoala parintilor”- servicii integrate de consiliere pentru parinti .Vor fi oferite servicii de parenting, de educatie si de protectie sociala precum şi sustinerea a 200 de părinţi in vederea înbunătăţirii abilităţilor individuale de a facefaţărolului de părinte.
11. “Scoala pentru scoala” - crearea a 3 „scoli de duminica”, in cadrul cărora vor beneficia de asitenta un numar de 150 elevi cu risc de abandon.
12. Auditul proiectului
13. Diseminarea informaţiei şi promovarea rezultatelor. Promovarea rezultatelorproiectului se va face intr-o conferinta de presa de inchidere, distribuire gratuita a ghidului informativ si a materialelor de promovare participantilor - mape de lucru, pliante.